Reclameren producten

Wij beseffen dat het erg vervelend is als u een klacht heeft over een door ons geleverd product. Onze excuses voor eventuele ongemakken, veroorzaakt door deze reclamatie. Wij willen deze reclamatie zo snel mogelijk oplossen, daarom vragen wij u dit reclamatieformulier zo volledig mogelijk in te vullen.

Op onze artikelen hanteren wij in de meeste gevallen een reclamatietermijn van 24 maanden. Is deze termijn afwijkend, dan kunt u dit in de catalogus terugvinden. In alle gevallen geldt het aankoopbewijs met datum voor het bepalen van de garantietermijn.

De reclamaties kunnen op de volgende manieren afgehandeld worden:

  • U ontvangt van ons een gratis vervanging onder garantie.
  • Wij verzoeken u de situatie nog verder toe te lichten, zodat wij deze beter kunnen beoordelen.
  • Wij sturen u een onderdeel om het probleem op te lossen
  • En/of wij vragen u het artikel aan ons te retourneren voor verder onderzoek.
  • Indien het een reparatie betreft, die wij zouden kunnen uitvoeren, zullen wij u verzoeken deze aan ons te retourneren.

Share This